Leroy Merlin ogórd

i

Autor: mat.prasowe Leroy Merlin ogórd

Mój ogród, moje miejsce - Maja Popielarska w nowym filmie z serii BOHATER DOMU.

2018-04-30 11:00

Kampania reklamowa Leroy Merlin BOHATER DOMU doczekała się nowej, nietypowej odsłony. 1 kwietnia 2018 wystartowała emisja spotu reklamowego pod tytułem „Mój ogród, moje miejsce”. Bohaterką nowego epizodu z serii BOHATER DOMU została Maja Popielarska, dziennikarka i autorka książek, ekspertka w dziedzinie urządzania ogrodów i uprawy roślin, a przede wszystkim wielbicielka sztuki ogrodniczej oraz jej ukochany ogród.

O pięknych ogrodach obrazów filmowych kilka

Film opowiada prawdziwą historię, która dowodzi, że warto realizować swoje marzenia i odważnie podejmować ambitne wyzwania. Wszystkie filmy z serii BOHATER DOMU niosą pozytywne przesłanie. Zachęcają nas do zmian w swoim najbliższym otoczeniu, aby żyło się lepiej i piękniej, podpowiadają gdzie szukać inspiracji. Namawiają do korzystania z dobrych doświadczeń i porad ekspertów.

Każdy ogród ma swój urok

– Kiedy po raz pierwszy weszłam do tego ogrodu zobaczyłam stare drzewa, krzewy i dużo kwiatów. Ujął mnie swoją dojrzałością. Wyglądał inaczej niż teraz, ale rósł w nim piękny modrzew, jabłoń, stare cisy. Był kolorowy i trochę tajemniczy. – opowiada Maja Popielarska

– Mój ogród przeszedł sporo zmian. Usunęłam kilka krzewów. Dodałam więcej roślin kwitnących. Nie jest duży, ale zaplanowany w taki sposób, aby zawsze coś się w nim działo. Jedne rośliny przekwitają, inne pysznią się kwiatami, na kolejne kwiaty czekam. Odwiedzają mnie owady, ptaki, jeże.
A ja z zachwytem obserwuję jak ogród się zmienia z każdą pora dnia, porą roku.–

Leroy Merlin ogórd

i

Autor: mat.prasowe Leroy Merlin ogórd

Ogród Mai Popielarskiej

Otoczony wiekowymi drzewami, pełen kwitnących krzewów i kwiatów, zatopiony w kolorach, zapachach i kojących dźwiękach przyrody. Piękny o każdej porze roku. Inaczej wygląda o poranku, a inaczej o zmierzchu. Maja wykorzystała w jego planowaniu swoją wiedzę, którą gromadziła przez lata. Największym wyzwaniem było, aby różnorodność szła w parze z łatwością jego utrzymania. Teraz ogród tętni życiem o każdej porze roku i dnia.
Przylatują ptaki, pszczoły i motyle. W oczku wodnym kąpią się żaby. Na trawniku rośnie koniczyna, która przyciąga owady. Obcowanie z ogrodem daje jego właścicielce kojące chwile wytchnienia po intensywnym dniu pracy.

Znajomi Mai Popielarskiej powtarzają, że jej ogród to miejsce pełne magii i dobrej energii. Aż chce się w nim przebywać i odpoczywać w gronie przyjaciół. To taki dodatkowy, bardzo ważny pokój w domu. Czasami miejsce ciężkiej, ale przyjemnej pracy, za którą ogród odwdzięcza się podwójnie. Innym razem to salon tętniący życiem – zawsze otwarty dla rodziny i znajomych.

Leroy Merlin ogórd

i

Autor: mat.prasowe Leroy Merlin ogórd


– Historie BOHATERÓW DOMU pisze samo życie. Uczą nas, inspirują i dodają odwagi do realizacji swoich marzeń. Takie jest także przesłanie naszej najnowszej kampanii. Maja Popielarska jest ekspertem, ale również, a może przede wszystkim kocha ogrody. Jej własny ogród jest najlepszym przykładem, czym może się stać jeśli tylko o niego zadbamy. – komentuje Joanna Próchnicka, dyrektor komunikacji Leroy Merlin.

I Ty możesz zostać BOHATEREM DOMU!

Kampania reklamowa BOHATER DOMU powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Buduje relacje i dialog pomiędzy firmą i jej klientami. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami i dokonaniami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku i od początku cieszy się popularnością i akceptacją odbiorców. W 2015 roku kampania została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE.

Więcej informacji na stronie BOHATER DOMU 

Artykuł sponsorowany