O zmianach poinformował City Parking Group, operator strefy płatnego parkowania. Użytkownicy, którzy w systemie mPay nadal posiadają środki, będą mogli wykorzystać je na inne funkcjonalności bądź całkowicie wycofać. Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej www.mpay.pl oraz w Biurze Obsługi Klienta mPay.
Inni operatorzy nadal dostępni
Na pytania odpowiadają także pracownicy City Parking Group, dostępni od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 19 oraz w soboty od godz. 9 do godz. 15:00 w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Tęczowej 6. Można także kontaktować się z nimi pod nr tel. 71-359-42-90 bądź przez mail: [email protected]
Zmiany ze strony City Parking Group nie oznaczają jednak końca takiego parkowania w mieście – do dyspozycji kierowców nadal pozostają operatorzy Skycasch i Mobiparking, oferujący płatności za pomocą telefonu komórkowego.
Przez komórkę zapłacisz najszybciej
Dlaczego warto korzystać z tego rozwiązania? Ponieważ to najszybszy i najprostszy sposób na opłacenie postoju naszego samochodu w strefach płatnego parkowania. Nie potrzebujemy do tego gotówki ani drobnych, nie tracimy czasu na szukanie parkomatu oraz płacimy wyłącznie za wykorzystany czas parkowania, nie martwiąc się, że przegapimy koniec opłaconego czasu postoju.