Awaria PKO BP. Nie działają aplikacja IKO i serwis iPKO

2018-12-03 18:40

Awaria w PKO BP. Jesteś klientem tego banku? Uwaga na utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO i serwisie iPKO.

Awaria w PKO BP

i

Autor: Archiwum serwisu Awaria w PKO BP

"Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat na Facebooku banku  PKO BP pojawił się o godzinie 16.29.

Wiadomo zatem, że bank jest świadomy problemów i już pracuje nad ich rozwiązaniem. Trudno powiedzieć, jak długo potrwa proces naprawy. 

>>> E-zwolnienia obowiązkowe od 1 grudnia. Będą mogły je wystawiać także pielęgniarki [AUDIO]

Aktualnie przy próbie zalogowania się na iPKO można przeczytać komunikat następującej treści:

"Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia".

W aplikacji zaś:

"Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany".

Klienci tego banku muszą dziś zatem uzbroić się w cierpliwość. 

Około godziny godziny 18.00 utrudnienia zostały usunięte. Serwisy transakcyjne oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień.

Czytaj także: Zima astronomiczna i kalendarzowa. Kiedy wypadają w tym roku?

ZOBACZ TO WIDEO:

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki