"Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat na Facebooku banku PKO BP pojawił się o godzinie 16.29.
Wiadomo zatem, że bank jest świadomy problemów i już pracuje nad ich rozwiązaniem. Trudno powiedzieć, jak długo potrwa proces naprawy.
>>> E-zwolnienia obowiązkowe od 1 grudnia. Będą mogły je wystawiać także pielęgniarki [AUDIO]
Aktualnie przy próbie zalogowania się na iPKO można przeczytać komunikat następującej treści:
"Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia".
W aplikacji zaś:
"Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany".
Klienci tego banku muszą dziś zatem uzbroić się w cierpliwość.
Około godziny godziny 18.00 utrudnienia zostały usunięte. Serwisy transakcyjne oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień.