Jednopoziomowy hipermarket budowlany zajmuje ponad 12 000 mkw, a przed nim znajduje się parking na 450 samochodów. W sklepie można tam znaleźć ponad 40 tysięcy produktów ulokowanych w 13 działach handlowych.
Klienci doradzą co sprzedawać
Co ciekawe, to wrocławianie mają decydować co znajdzie się na sklepowych półkach. I to dosłownie. Po otwarciu sklepu ma powstać Rada Klientów. Ma ona pomóc w dostosowaniu oferty sklepu do oczekiwań klientów.
Nowością jest również możliwość skorzystania z usług profesjonalnych projektantów, którzy mogą stworzyć projekt aranżacji wnętrz całego mieszkania razem z wizualizacjami i podpowiedzieć jakie produkty kupić.
W markecie znajduje się również specjalny pokój dla rodziców z dziećmi. Do sklepu można wchodzić z psami i kotami.
Telefony dla wszystkich pracowników
Przedstawiciele sklepu zapewniają też, że każdy z pracowników w sklepie posiada telefon komórkowy... dla wygody klientów. Dzięki temu sprzedawcy mogą szybciej dokonać zamówienia, sprawdzić informacje o produkcie i jego dostępności czy odnaleźć kontakt do innego pracownika.
Sklep otwarty codziennie
Sklep przy Krakowskiej jest trzecim Leroy Merlin we Wrocławiu, ósmy w województwie dolnośląskim i pięćdziesiąty siódmy w Polsce. Będzie czynny siedem dni w tygodniu.