Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działają karty i bankomaty

i

Autor: ING Bank Śląski Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działają karty i bankomaty

Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działałają bankowość internetowa i aplikacja mobilna

2018-11-29 19:14

Awaria w ING Banku Śląskim. Są problemy z dostępem do bankowości internetowej, nie działa mobilna aplikacja. Są także trudności z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Awaria w ING Banku Śląskim

Problemy zaczęły pojawiać się około godziny 14:00. Klienci banku z całej Polski w dalszym ciągu je zgłaszają.

"Walczymy z poważną awarią. System Moje ING jest obecnie niedostępny. Występują problemy z logowaniem się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem. Nie udało się jeszcze potwierdzić, co jest przyczyną awarii. Nasi specjaliści dalej pracują nad jej rozwiązaniem" - informuje na swojej stronie internetowej bank.

  • W dalszym ciągu niedostępny jest system Moje ING i ING Business.
  • Nie można zalogować się do bankowości internetowej ani aplikacji mobilnej.
  • Występują problemy z płatnościami kartami. 
  • Nie działają bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego.

>>> Remont Hubskiej i Pułaskiego: końca nie widać. Kiedy ulice będą przejezdne?

  • W ograniczonym zakresie można korzystać z bankomatów obcych i Planet Cash. 
  • Nie działa infolinia banku. 
  • Mogą występować opóźnienia w księgowaniu niektórych transakcji

 Na razie nie wiadomo, co jest przyczyną awarii i jak długo ona potrwa. Bank zachęca, aby na bieżąco śledzić komunikaty na jego stronie lub na Facebooku.

Czytaj także: Wykładowca z Wrocławia oczyszczony z zarzutów gwałtów studentek. Jest prawomocny wyrok!

ZOBACZ TO WIDEO: