Awaria w ING Banku Śląskim
Problemy zaczęły pojawiać się około godziny 14:00. Klienci banku z całej Polski w dalszym ciągu je zgłaszają.
"Walczymy z poważną awarią. System Moje ING jest obecnie niedostępny. Występują problemy z logowaniem się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem. Nie udało się jeszcze potwierdzić, co jest przyczyną awarii. Nasi specjaliści dalej pracują nad jej rozwiązaniem" - informuje na swojej stronie internetowej bank.
- W dalszym ciągu niedostępny jest system Moje ING i ING Business.
- Nie można zalogować się do bankowości internetowej ani aplikacji mobilnej.
- Występują problemy z płatnościami kartami.
- Nie działają bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego.
>>> Remont Hubskiej i Pułaskiego: końca nie widać. Kiedy ulice będą przejezdne?
- W ograniczonym zakresie można korzystać z bankomatów obcych i Planet Cash.
- Nie działa infolinia banku.
- Mogą występować opóźnienia w księgowaniu niektórych transakcji
Na razie nie wiadomo, co jest przyczyną awarii i jak długo ona potrwa. Bank zachęca, aby na bieżąco śledzić komunikaty na jego stronie lub na Facebooku.