Wrocławska Fontanna Multimedialna znów działa. Z początkiem maja wróciły pokazy dzienne, które odbywają się codziennie o pełnych godzinach między 10.00 a 21.00. Z przyczyn epidemiologicznych fontanna działać będzie jeszcze bez weekendowych pokazów specjalnych. Szczegółowy harmonogram znajduje się na stronie halastulecia.pl. Ze względów bezpieczeństwa niecka fontanny jest ogrodzona, a tzw. mała fontanna pozostaje wyłączona z użytku.
Strefa foodtrucków, która działała dotychczas na Placu pod Iglicą, została przeniesiona na plac od strony ul. Wróblewskiego, czyli naprzeciwko zoo. Znajdziemy tam takie marki jak Browar Profesja, Tarczyński, TenTego, Souvlaki Greek Truck, Serek mobilnie, Western Tortilla, King Ziemniak i Pan PingPong.
Po ponad półrocznej przerwie można też znowu zwiedzać Halę Stulecia. Działa już bowiem Visitor Centre, czyli multimedialna wystawa poświęcona historii Hali Stulecia. Na zwiedzających czekają m.in. dwie wirtualne wycieczki, w trakcie których można poznać samego Maksa Berga - architekta Hali Stulecia, zajrzeć do miejsc niedostępnych dla zwiedzających, a także wzbić się wysoko ponad kompleks hali.
- Bardzo długo czekaliśmy na ten moment, aby do hali wrócili wrocławianie i turyści. To dla nich w ubiegłym roku przygotowaliśmy wyjątkową multimedialną wystawę, która została zaprojektowana w taki sposób, by chłonąć wiedzę wszystkimi zmysłami - mówi Magdalena Piasecka prezes Hali Stulecia. - Można na niej zarówno usłyszeć dźwięk organów, które znajdowały się pod kopułą hali, jak również przeżyć podniebny lot nad całym kompleksem.
Visitor Centre otwarte jest dla zwiedzających od czwartku do niedzieli w godz. 10.00 - 18.00.
Polecany artykuł: