Właśnie pojawił się nowy spot zatytułowany „Mój ogród, moje miejsce”. W rolach głównych wystąpili Maja Popielarska - dziennikarka, autorka książek, ekspertka w dziedzinie urządzania ogrodów i uprawy roślin, wielbicielka sztuki ogrodniczej oraz... jej ukochany ogród!
- Kiedy po raz pierwszy weszłam do tego ogrodu zobaczyłam stare drzewa, krzewy i dużo kwiatów. Ujął mnie swoją dojrzałością. Wyglądał inaczej niż teraz, ale rósł w nim piękny modrzew, jabłoń, stare cisy. Był kolorowy i trochę tajemniczy - opowiada Maja Popielarska.
- Mój ogród przeszedł sporo zmian. Usunęłam kilka krzewów. Dodałam więcej roślin kwitnących. Nie jest duży, ale zaplanowany w taki sposób, aby zawsze coś się w nim działo. Jedne rośliny przekwitają, inne pysznią się kwiatami, na kolejne kwiaty czekam. Odwiedzają mnie owady, ptaki, jeże. A ja z zachwytem obserwuję jak ogród się zmienia z każdą porą dnia, porą roku - dodaje Maja Popielarska.
Ogród Mai Popielarskiej
W planowaniu swojego ogrodu Maja wykorzystała wiedzę, którą gromadziła przez lata. Największym wyzwaniem było zaprojektowanie ogrodu w taki sposób, aby był różnorodny, ale także łatwy w utrzymaniu. W ogrodzie Mai Popielarskiej znajdują się wiekowe drzewa, kwitnące krzewy i kwiaty. Przestrzeń wygląda inaczej o poranku, a inaczej o zmierzchu. Ogród tętni życiem o każdej porze roku.
Trudno się dziwić, że znajomi Mai Popielarskiej powtarzają, że jej ogród jest miejscem pełnym magii i dobrej energii. To taki dodatkowy, bardzo ważny pokój w domu. Czasami miejsce ciężkiej, ale przyjemnej pracy, za którą ogród odwdzięcza się podwójnie. Innym razem to salon tętniący życiem – zawsze otwarty dla rodziny i znajomych.
- Historie Bohaterów Domu pisze samo życie. Uczą nas, inspirują i dodają odwagi do realizacji swoich marzeń. Takie jest także przesłanie naszej najnowszej kampanii. Maja Popielarska jest ekspertem, ale również, a może przede wszystkim kocha ogrody. Jej własny ogród jest najlepszym przykładem, czym może się stać jeśli tylko o niego zadbamy - komentuje Joanna Próchnicka, dyrektor komunikacji Leroy Merlin.
Artykuł sponsorowany