Akcja „Unexpected Sales” otwierająca we Wrocławiu sezon letnich wyprzedaży to wyjątkowe wydarzenie, które wpisuje się w realizowaną przez Wroclavię strategię 4-gwiazdkowej jakości obsługi
Unikalna okazja
Klienci Wroclavii jako pierwsi będą mogli skorzystać z limitowanej oferty obejmującej m.in.:
a) promocje u wybranych najemców,
b) pyszny poczęstunek śniadaniowy,
c) bezpłatne porady stylisty,
d) darmowy, całodzienny parking,
e) liczne atrakcje i niespodzianki
Akcja „Unexpected Sales” adresowana jest do posiadaczy karty stałego klienta Wroclavii. Wyrobienie karty jest bezpłatne i możliwe zarówno zdalnie, w aplikacji mobilnej, jak i w recepcji centrum, a w czasie wydarzenia – również u obecnych na miejscu hostess. Poza udziałem w dedykowanych wydarzeniach, takich jak „Unexpected Sales” karta na co dzień upoważnia do atrakcyjnych zniżek, ofert specjalnych w sklepach i restauracjach, a także bezpłatnych porad stylisty.
Zakupy z przyjaciółką i porady stylisty
„Unexpected Sales” to doskonały pomysł na zakupy z przyjaciółką – wspólne cieszenie się obniżkami i beztroskie przedpołudnie spędzone w miłym gronie. W trakcie eventu także osoby towarzszące będą mogły założyć kartę stałego klienta, by mieć dostęp do zniżek i ofert specjalnych w dniu wydarzenia oraz w przyszłości. Ponadto podczas „Unexpected Sales” goście Wroclavii będą mieli możliwość bezpłatnego skorzystania z porad dyplomowanego stylisty i doradcy w zakresie kreowania wizerunku – Bartosza Biazika. Usługi stylisty dostępne są także indywidualnie dla każdego klienta centrum posiadającego kartę stałego klienta – wystarczy zapisać się na konsultację na stronie www.wroclavia.pl.
Przyjedź i parkuj cały dzień
Goście Wroclavii biorący udział w „Unexpected Sales” skorzystają w tym dniu z całodziennego parkowania bez żadnych opłat. Bilety parkingowe będą dostępne u hostess w trakcie wydarzenia (8 czerwca, 8.00-10.00). Na gości Wroclavii czeka 2 200 miejsc parkingowych dla samochodów, a także 400 rozmieszczonych wokół budynku miejsc dla rowerów. W okolicy znajduje się kilkadziesiąt linii tramwajowych i autobusowych.
Miejsce zakupów oraz spotkań i rozrywki
We Wroclavii znajduje się 181 sklepów z modą, biżuterią, bielizną, kosmetykami, ofertą spożywczą, sportową, wnętrzarską i multimedialną, a także restauracje i punkty usługowe. Dzięki wyjątkowo starannemu doborowi najemców na odwiedzających czeka doskonała oferta, która odpowiada zróżnicowanym potrzebom i gustom. Wśród sklepów Wroclavii znajdują się najpopularniejsze sieci odzieżowe prezentujące pełne spektrum swoich marek: polska grupa LPP (m.in. Reserved, Mohito i Cropp) oraz międzynarodowa grupa Inditex (m.in. Zara, Bershka, Massimo Dutti i Stadivarius), a także flagowe sklepy Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look. Znane marki, które we Wroclavii mają swe jedyne sklepy na Dolnym Śląsku to m.in. Sfera, Forever 21, Uterqüe, Steve Madden, czy Estée Lauder. Wroclavia to także miejsce spotkań i rozrywki, które zajmują niemal jedną piątą powierzchni centrum. Na gości czeka wyjątkowa strefa gastronomiczna Grand Kitchen, największe na Dolnym Śląsku kino z pierwszym w mieście IMAXem, sala zabaw Fikołki i klub fintess City Fit oraz sklepy.
Wyprzedzając oczekiwania klientów – 4-gwiazdkowa jakość usług
We Wroclavii wszystko jest stworzone tak, by każdy gość mógł cieszyć się jak najłatwiejszą i jak najprzyjemniejszą wizytą. Klienci centrum mogą korzystać m.in. z: bezpłatnego i nieograniczonego dostępu do szybkiego Wi-Fi, aplikacji mobilnych, możliwości ładowania baterii samochodów elektrycznych i skuterów, a także szeregu usług dla rodzin (pokój przyjazny dzieciom, specjalne wydarzenia dla dzieci, opaska tożsamości, wypożyczalnia wózków-samochodzików).
Artykuł sponsorowany