Bolesławiec. Kontrowersyjna reklama naprzeciwko cmentarza
Kontrowersyjna reklama w Bolesławcu. Na budynku naprzeciwko cmentarza komunalnego zawisł wielkoformatowy baner, na którym - na górze – widniał napis: „Najlepsza stypa? Tylko w hotelu Ibis Styles Bolesławiec”. Poniżej znalazły się namiary, a na samym dole… trumna i napis „Ułóż się wygodnie, resztę zrobimy za ciebie!”.
Sprawę opisał lokalny portal bolec.info, do którego zwrócili się zbulwersowani mieszkańcy. Okazało się bowiem, że treść nietypowej reklamy wywołała spore kontrowersje. Choć trzeba przyznać, że w mediach społecznościowych nie brakuje komentarzy, które uważają, że w nietypowej reklamie nie ma niczego niestosownego.
Początkowo przedstawiciele hotelu Ibis Styles (placówka franczyzowa znanej sieci), w rozmowie z lokalnym portalem, uznali, że hasło nie jest bulwersujące. Ostatecznie jednak reklama została nieco zmodyfikowana. Nazwa Ibis Styles została zastąpiona napisem „Bolesławieckie Centrum Konferencyjne. Baner nadal zachęca do skorzystania z oferty organizacji stypy, m.in. obrazkiem trumny.
Portal bolec.info poprosił o komentarz firmę Accor, który jest właścicielem marki Ibis Styles i franczyzodawcą dla bolesławieckiego hotelu. - Baner reklamowy hotelu ibis Styles Bolesławiec nie jest zgodny z linią komunikacyjną i wartościami marki ibis Styles oraz grupy Accor. W związku z tym hotel został poproszony o jego usunięcie i nieuwzględnianie nazwy marki ani grupy - przekazał Bolec.Info Wojciech Florek, starszy konsultant ds. Public Relations.
A Wy jak uważacie? Jak oceniacie reklamę organizacji stypy w lokalnym hotelu?
Polecany artykuł: