Teraz użytkownicy komunikacji miejskiej, korzystający z jednej prostej aplikacji, będą mogli poznać osoby o podobnych pasjach, podróżujące tym samym pojazdem lub też odnaleźć w okolicy miejsca i produkty, najbardziej pasujące ich zainteresowaniom!
- Chcemy wyrwać ludzi ze świata online i pokazać im olbrzymią gamę możliwości dostępnych w realu. Jest przecież tylu ludzi, z którymi warto porozmawiać i mnóstwo fascynujących miejsc, o których istnieniu często nawet nie wiemy – tłumaczy Tomasz Łobodziec, prezes MeetPort.
Jak działa aplikacja MeetPort?
Aby skorzystać z aplikacji, wystarczy dowolne urządzenie mobilne, takie jak smartfon lub tablet. Chcąc uruchomić aplikację, możemy sięgnąć po jeden z dwóch dostępnych sposobów.
Pierwszy polega na tym, że skanujemy kod QR, znajdujący się w widocznym miejscu w autobusie, tramwaju bądź na wiacie przystankowej. Na ekranie urządzenia wyświetla się wówczas się informacja o ofercie kulturalnej i handlowej, dostępnej w pobliżu miejsca, w którym aktualnie się znajdujemy.
Druga opcja polega na pobraniu i instalacji aplikacji daje użytkownikowi o wiele szersze możliwości. Może on wtedy stworzyć profil osobisty, w którym określi swoje zainteresowania.
Tak dostaniesz spersonalizowaną ofertę
Dzięki zebranym tak danom system prześle na nasze urządzenie dopasowaną specjalnie pod nas ofertę. Tym sposobem w czasie podróży komunikacją miejską wyświetlą nam informacje o osobach o podobnych pasjach, które jadą razem z nami.
- Podróż tramwajem czy autobusem można wykorzystać do nawiązania ciekawych znajomości czy odkrycia nowych miejsc na mapie miasta. Od jesieni w MeetPorcie znajdą się też informacje użytkowe dla pasażerów komunikacji miejskiej, np. gdzie szukać rozkładów jazdy, jak sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się wybrany pojazd, czy co zrobić, gdy nie działa biletomat czy kasownik – opowiada Agnieszka Korzeniowska, rzecznik prasowy MPK.
Wypatruj naklejek, znajdź partnera do salsy!
Na monitorach w autobusach solaris pojawiły się już plansze, promujące akcję. Wkrótce zobaczymy je też w innych pojazdach MPK. W tramwajach systematycznie rozklejane są też naklejki MeetPort, zachęcające do korzystania z aplikacji i przeglądania dostępnych aktualnie ofert.
- MeetPort łączy ludzi. Pomoże znaleźć osoby o podobnych zamiłowaniach, czy nietypowym hobby, partnera do tenisa, salsy, czy zespołu muzycznego. Ułatwi też zakupy, dopasowując oferowane przez sprzedawców produkty do zainteresowań potencjalnych klientów – podsumowuje Łobodziec.