Wyróżnienie Wrocław otrzymał podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości w Cannes. Stolica Dolnego Śląska zdobyła pierwsze miejsce w kategorii fDi Strategy, czyli za najlepszą strategię pozyskiwania inwestorów. Certyfikat odebrał prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz.
Co Wrocław chce sprzedać w Cannes?
Polecany artykuł:
Odbieranie wyróżnień to nie jedyny powód, dla którego Wrocław, obok Warszawy, Gdańska, Krakowa, Poznania, Katowic i Łodzi, jest reprezentowany w Cannes. Miejscy urzędnicy próbują tam sprzedać zagranicznym inwestorom różne działki. W ofercie Wrocławia w tym roku są tereny pod usługi (ul. Strzegomska, pl. Orląt Lwowskich 13-18, ul. Księcia Witolda 28, ul. Stefana Drzewieckiego), aktywność gospodarczą – tereny usytuowane przy obwodnicy śródmiejskiej (ul. Żmigrodzka, ul. Irysowa), a także posiadające status specjalnej strefy ekonomicznej (ul. Piołunowa).
Wrocław chce przyciagnąć potencjalnych inwestorów do miasta także chwaląc się organizowanymi w tym roku Igrzyskami Sportów Nieolimpijskich The World Games 2017 oraz informacją o tym, że miasto stara się o tytuł Zielonej Stolicy Europy 2019.