Stała rozbudowa, czy regularna konserwacja sieci wodociągowej, liczącej we Wrocławiu ponad 2000 kilometrów, siłą rzeczy wiąże się z możliwością braku lub obniżonego ciśnienia wody. Dodatkowo, gdy w pogodzie występują wahania temperatur lub mamy do czynienia z silnymi mrozami, jest duże prawdopodobieństwo awarii rurociągu. Wystarczy kilka minut poświęconych na rejestrację, a będziesz mógł korzystać z bezpłatnej usługi Komunikaty SMS. W ten sposób nic cię nie zaskoczy.
Wystarczy na stronie internetowej MPWiK, w zakładce „Zarejestruj się”, wpisać swój numer telefonu oraz adres nieruchomości, którą chcesz do niego przypisać.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
EBOK ułatwia klientom kontakt i współpracę z wrocławskimi wodociągami. Obecnie załatwianie spraw online jest komfortowe i przejrzyste.
Jeśli masz podpisaną bezpośrednią umowę z MPWiK Wrocław, na stronie wodociągów możesz założyć własne konto klienta. To szybka i prosta rejestracja, która daje ci wiele korzyści, m.in.:
- elektroniczne zawieranie umowy na dostawę wody i odbiór ścieków,
- możliwość samodzielnego wystawienia faktury za wybrany okres,
- otrzymywanie informacji o ponadnormatywnym zużyciu wody,
- automatyczne płatności za faktury,
- powiadomienia o terminie konieczności wymiany wodomierza,
- umawianie wizyt serwisowych,
- dostęp do informacji o jakości wody w twojej okolicy.
Schowkomat
Potrzebujesz odebrać dokumenty od MPWiK? Nie możesz tego zrobić w godzinach pracy Centrum Obsługi Klienta? Nie ma problemu. Dzięki schowkomatowi możesz odebrać dokument lub złożyć pismo o każdej porze.
Schowkomat wyglądem i obsługą przypomina paczkomat. Instrukcja znajduje się na ścianach bocznych urządzenia. Schowkomat stoi przed Centrum Obsługi Klienta przy ul. Na Grobli 19
Więcej informacji na stronie www.mpwik.wroc.pl.
Artykuł Sponsorowany