Klient: Tatar był nieświeży. Właściciel restauracji: Może pańska żona ma okres! (zdjęcie poglądowe)

i

Autor: Mp1746/PD/pixabay.com Klient: "Tatar był nieświeży". Właściciel restauracji: "Może pańska żona ma okres"! (zdjęcie poglądowe)

Klient: "Tatar był nieświeży". Właściciel restauracji: "Może pańska żona ma okres"! Burza w internecie w sprawie lokalu spod Wrocławia!

2018-07-24 11:38

"Tatargate" - tak jeden z internautów ochrzcił awanturę dotyczącą Browaru Widawa z Chrząstawy Małej. Jeden z klientów opisał na facebookowym profilu gospody jak zaserwowano tam jemu i jego żonie nieświeżego tatara. W odpowiedzi od szefa restauracji dostał niewybredny komentarz.

Klient Browaru Widawa dał restauracji na Facebooku najniższą ocenę opisując jak zamówił tatar, golonkę oraz chłodnik. Uznali z żoną, że tatar jest nieświeży. Oddali danie po spróbowaniu go. "Finalnie i tak za niego musieliśmy zapłacić ponieważ "mięso było dziś rozpakowane, i nie mogło być nieświeże" - opisał klient restauracji.

Od browaru otrzymał odpowiedź: "Kpi pan sobie czy ma pan nas za idiotów, którzy ładują klientowi nieświeże surowe mięso? Tatar został przyżądzony z pierwszej świeżości wołowiny z wczorajszej dostawy z datą ważności do 3 sierpnia. Proszę Boga nie obrażć, osobiście sprawdzałem to mięso, poza tym był to chyba 20 tatar przyrządzany tego dnia aż dziw bierze, że tylko pańska żona wyczuła, że mięso jest trefne. a może po prostu ma okres? I jeszcze ta próba wyłudzenia rabatu, żenujące... nie pozdrawiam" (pis. oryg.)

Browar Widawa

i

Autor: Browar Widawa/facebook.com Browar Widawa

>> Gdzie na Dolnym Śląsku była Magda Gessler? Te lokale odmieniła słynna restauratorka! [GALERIA]

W kilku kolejnych komentarzach właściciel lokalu dyskutował jeszcze z klientem, przekonując, że tatar jest świeży. Potem jednak opublikował na Facebooku post, w którym przeprosił za swoje zachowanie.

Browar Widawa przeprosiny

i

Autor: Browar Widawa/facebook.com, screen Browar Widawa przeprosiny

Po tym jak sprawa trafiła na wykop.pl internauci podzielili się na dwa obozy: broniących właściciela restauracji i piętnujących jego zachowanie. Wielu z nich oceniło restaurację na Facebooku komentując na przykład: "Żenujące podejście do klienta", ale też "Chamscy klienci niech mają za swoje".

Co Ty sądzisz o tej sprawie? Komentuj!

Czytaj także: Arena Gigantów. Nowa, stała atrakcja na terenie Stadionu Wrocław [ZDJĘCIA, CENY BILETÓW]

ZOBACZ TO WIDEO: