Świeradów-Zdrój. „Krótki przewodnik po hotelu” hitem Internetu
Do tej pory filmiki wrzucane przez Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju na Tik Toku miały zazwyczaj kilka-kilknaście tysięcy odsłon. Czasem zdarzała się kilkadziesiąt tysięcy, a rekordzistą okazało się nagranie z Tomaszem Adamkiem (który jest częstym gościem hotelu, w którym przygotowuje się do swoich walk – przyp. red. ), które obejrzało niemal 100 tysięcy osób.
Tak był do 22 sierpnia, kiedy na profil trafił filmik pt. „Krótki przewodnik po hotelu”. Trwające niewiele ponad pół minuty nagranie drugiego w ciągu czterech dni zostało obejrzane ponad… 3 mln razy!
Film, choć jest bardzo prosty, zachwycił internautów. Widzimy na nim Barbarę Przybycień, specjalistkę social media Elements, która „oprowadza” internautów po hotelu mówiąc, m.in.
Tu się meldujecie, tu pytacie, tu jest Tomek, tu dla dzieci, tu piciu, tu nie wolno, tu jest ciepło, a tu zimno.
"Pani, która występuje, powinna dostać podwyżkę"
Nagrania w tym stylu nazywa się "cringe-marketingiem" i zakładają one przyciągnięcie uwagi wywołaniem celowego zażenowania u odbiorcy. Problem w tym, że wielu próbuje, ale rzadko udaje się uzyskać zamierzony efekt. W tym przypadku zdecydowanie się udało, o czym świadczą nie tylko wyświetlenia, ale również liczba komentarzy (grubo ponad 7 tysięcy) i polubień (ponad 340 tysięcy).
Oto, niektóre z komentarzy:
- Jedyna reklama, którą obejrzałam do końca
- W końcu jakaś krótka i rzeczowa reklama, a nie jakieś lelum polelum, wszystkie reklamy powinny tak wyglądać, gratulacje
- Wiele podobnych reklam widziałem, ale ta wyjątkowo przyciąga obojętnością. Idę w to!
- Świetna reklama, obejrzałem kilka razy, żeby zapamiętać, gdzie nie wolno
- Idealna osoba do tej reklamy
- Oskara tej Pani!! Cóż za emocje
Gros komentarzy dotyczyło tego, że pani Barbarze należy się podwyżka, premia i awans, za swój „występ”.
- Nie no cudowna reklama. Pani, która występuje, powinna dostać podwyżkę za swoją dobrą robotę - napisała Marta, a podobnych wpisów były setki.
Co ciekawe, na fali popularności filmu ze Świeradowa-Zdroju, pojawiły się dziesiątki podobnych nagrań. Niestety, większości brakuje choćby ułamka polotu „Krótkiego przewodnika po hotelu”, co w efekcie daje naprawdę „krindżowy” efekt. Choć - tym razem - niezamierzony...
To nie jedyny film marketingowy z naszego regionu, który w ostatnim czasie zrobił prawdziwą furorę. Bardzo spodobał się również materiał o tym, jak Czesi jadą nad Bałtyk. Więcej na ten temat znajdziecie poniżej.