Poprawiono stan nawierzchni peronów na ulicach Wróblewskiego i Olszewskiego, a ich parametry dostosowano do tego, by tramwaje Pesy mogły tamtędy jeździć. Roboty objęły siedem przystanków: pętlę Biskupin, peron autobusowy przy pętli (konieczna była korekta krawędzi), dwa przystanki "Spółdzielcza", dwa przystanki "Piramowicza" oraz przystanek "Tramwajowa" w stronę centrum.
"Zakres prac był różny na poszczególnych przystankach: część została całkowicie przebudowana ("Tramwajowa", "Spółdzielcza" w stronę pętli), a niektóre wymagały jedynie korekty" - tłumaczą na Facebooku pracownicy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta.
Płytki typu "stop"
Na przystankach zamontowano płytki typu "stop". Ułatwiają one poruszanie się osobom niedowidzącym i niewidomym.
"Jedynym wyjątkiem jest przystanek "Tramwajowa", gdzie, w pobliżu krawędzi peronu, zostaną zamontowane specjalne "pinezki", pełniące tę samą funkcję, co płytki typu "stop", będą jednak korespondowały stylem z odnawianą właśnie WUWą" - wyjaśniają pracownicy ZDiUM-u.