W Urzędzie Miejskim Wrocławia działa już nowy system kolejkowania klientów. Zamiast stać w kolejce, na spotkanie z urzędnikiem można umówić się przez internet. Rezerwacji na konkretną godzinę dokonamy na stronie bez-kolejki.um.wroc.pl. Strona dostępna jest w trzech językach – polskim, angielskim i ukraińskim.
Póki co, przez internet można umówić się na wizytę w Centrach Obsługi Mieszkańców przy ul. Zapolskiej i pl. Nowy Targ oraz w Centrum Obsługi Podatnika przy ul. Kotlarskiej. Docelowo system ma zostać wdrożony we wszystkich centrach obsługi urzędu miejskiego. Do obsługi osób, które rezerwują wizytę online wyznaczone jest osobne okienko – by zostać obsłużonym, wystarczy pojawić się o umówionej porze.
Nowy zintegrowany system kolejkowy obejmie sprawy z zakresu: uprawnień kierowców, rejestracji pojazdów, dowodów osobistych i meldunków, działalności gospodarczej, podatków i opłat, architektury i budownictwa. System ma pozwolić również na lepsze zarządzanie automatami biletowymi.
W ramach systemu zamontowano już nowe urządzenia w Centrach Obsługi Mieszkańca, Centrum Obsługi Podatnika oraz Wydziale Architektury. Nowoczesne automaty biletowe ułatwią obsługę osobom niedowidzącym, poruszającym się na wózku oraz niesłyszącym. Dodatkowo umożliwią obsługę klientów w języku angielskim i ukraińskim.
Wybierz najpiękniej rozświetlone miasto w Polsce na swiecsie.se.pl.